لیگ دسته دوم فوتسال باشگاه های کشور

آیندگان هرمزگان با شش گل حریف جیرفتی خود را شکست داد 



مسابقات روز دوم گروه ششم‌ لیگ دسته دوم فوتسال باشگاه های کشور به میزبانی آیندگان هرمزگان در سالن فجر بندرعباس به پایان رسید.

مرحله نخست مسابقات لیگ دسته دوم فوتسال کشور در گروه ششم از دیروز به میزبانی باشگاه آیندگان در سالن فجر بندرعباس آغاز شده است.

در این پیکارها تیم آیندگان هرمزگان میزبان مسابقات با تیم های کورش کبیر زابل، چابک شیراز، درسا لارستان، ایثار جیرفت و مس رفسنجان هم گروه است.

گفتنی است که این مسابقات به صورت مجتمع برگزار می شود و از هر گروه دو تیم به دور بعد صعود خواهند کرد.

دوازده تیم حاضر در مرحله دوم مسابقات در دو گروه شش تیمی و به صورت مجتمع رفت و برگشت برگزار خواهند کرد که در پایان تیم های اول و دوم هر گروه به مسابقات لیگ یک فوتسال کشور در فصل جدید صعود خواهند کرد. با توجه به شیوع ویروس کرونا همه مسابقات  بدون حضور تماشاگران برگزار می‌شود.

در بازی نخست روز دوم این مسابقات و از ساعت ۱۴  تیم چابک شیراز در یک بازی برتر سه بریک  مس رفسنجان را شکست داد.  برای تیم  چابک شیراز حسن هاشمی ( ۲بار) و سعیدزارعی گلزنی کردند و تک گل تیم مس رفنسجان را امین حسینی زد.‌ تیم شیرازی با این برد به دومین پیروزی خود دست یافت و در جدول رده بندی گروه ششم لیگ دسته دوم فوتسال باشگاه های کسور شش امتیازی شد.

در دومین بازی روز دوم واز ساعت ۱۶ تیم های درسا لارستان و کوروش کبیر زابل با هم بازی کردند که این بازی در پایان با نتیجه چهار بر صفر به سود تیم درسا لارستان به پایان رسید.

برای درسا لارستان علی مرزبان ، رسول میرزایی،  احسان برتیا و مازیار سحرخیز گلزنی کردند.‌

در سومین و آخرین بازی روز دوم و از ساعت ۱۸ شاگردان هادی بزوال در تیم آیندگان که میزبان گروه ششم لیگ دسته دوم فوتسال باشگاه های کشور هستند به مصاف ایثار جیرفت رفتند.

در بیست دقیقه نخست این بازی توپی از خط دروازه ها عبور نکرد تا دوتیم با نتیجه بدون گل به رختکن بروند.

در نیمه دوم بازی متفاوتی را از تیم آیندگان دیدیم واین تیم بر خلاف نمیه نخست که نتوانست قفل دروازه ایثار را باز کند با شش گل به برتری رسید و در پایان شش بر دو بازی را به سود خود پایان داد تا با شش امتیاز و تفاضل گل بهتر در پایان روز دوم به صدر جدول رده بندی گروه دوم دست یابد. در این بازی برای آیندگان حسن سپهری چهار گل ، حسین رحيمی و سعید اقتداری هم هر کدام یک گل به ثمر رساندند.‌ جواد رضا خانی و محمد صادق ضعیفی گلزنان ایثار جیرفت در این مسابقه بودند.

حسن دهقانی، حمید بیک،میثم سلیمانی، حامد زرجام، سینا بخشی ، سعید اقتداری ،حسین رحیمی ، حسن سپهری، نوید آذری، رضا سالاری ، امیر حسین اقتداری و آرمان پرواز برای آیندگان در مقابل ایثار جیرفت به میدان رفتند.  آیندگان در بازی سوم خود فردا از ساعت ۱۸ در سالن فجر به مصاف تیم چابک شیراز خواهد رفت.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها